dijous, 31 de desembre del 2009

Les Tic a les nostres vides

El que més m'ha aportat la assignatura és tenir una visió molt més ample vers les noves tecnologies, pendre consciència de la importància que aquestes tenen a les nostres vides i el que consider més important, a crear una nova i correcte definició de tecnologia.
Amb la tecnoautobiografía vaig poder comprovar que la vida és tecnologia, constantment esteim envoltats d'ella però no ens adonem, per això és important saber què vol dir tecnologia i com utilitzar-la.
A part d'això, l'assignatura també m'ha permés desenvolupar la creativitat, la originalitat i la imaginació, que molts cops resta amagada dins meu.

També me n'he adonat de la importància que poden tenir les Tic a la nostra feina com a educadors, ja que pot ser una eina, un mitjà per aconseguir determinats objectius, un exemple clar és el projecte que vam desenvolupar a través de la wiki, on les tic simplement eren l'eina mitjançant la qual poder assolir uns objectius ben clars i definits.
Tornant a la wiki, crec que és una de les coses que més m'ha sorprés, ja que mai havia treballat amb grup a través de la wiki, crec que ha estat una experiència molt satisfactòria.

En referència a la presentació dels projectes, crec que va ser una oportunitat per veure com en àmbits molts diferents entre ells,les tecnologies poden tenir un paper molt important.

Així doncs, tan sols dir que el que en principi em semblava una assignatura una mica extranya, ha acabant essent el principi del camí cap a un bon ús de les tecnologies que constantment ens envolten.

Seguim el camí cap a un bon ús de les TIC!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada